FixJejob

Welkom bij FixJeJob: duidelijk en zonder gedoe. Voor vakmannen en klanten die elkaar willen vinden.

Alles in één app geregeld.

BLOG

5 dingen die klanten vaak vergeten bij het plaatsen van een klus

30-04-2025

Hoe beter je klusomschrijving, hoe beter de reacties. Deze 5 simpele tips zorgen voor duidelijkheid, snelheid en de juiste vakman.


1. Goede foto’s zeggen alles
Een klus zonder beeld is lastig in te schatten. Daarom vragen we bij FixJeJob standaard vier duidelijke foto’s. Laat zien wat er moet gebeuren, van dichtbij én van een afstand. Een vakman beslist vaak op basis van wat hij ziet.

2. Omschrijf kort wat er moet gebeuren
Een paar regels maken het verschil. Vermeld wat er precies moet gebeuren, hoe groot de klus is en of er al iets voorbereid is. Hoe duidelijker jij bent, hoe beter de reacties die je krijgt.

3. Laat weten of er haast bij is
Moet het deze week nog? Of mag het ook over een maand? Zet het erbij. Vakmannen plannen vooruit. Bij FixJeJob kun je een vinkje aanzetten als het om een urgente klus gaat. Zo weten vakmannen meteen dat ze snel moeten reageren en jij krijgt sneller de juiste hulp.

4. Geef iets aan over de locatie
Is de klus makkelijk bereikbaar? Moet er een trap op? Staat de tuin vol? Kleine details maken uit voor hoe een vakman zijn werk plant. Vermeld het, dan weet iedereen waar hij aan toe is.

5. Heb je al materiaal liggen?
Laat weten of je spullen al hebt of dat de vakman die moet meenemen. Dat voorkomt onduidelijkheid achteraf en maakt je klus aantrekkelijker voor de juiste vakman.

 

Meer duidelijkheid = betere reacties
Een paar minuten extra bij het invullen van je klus zorgt voor betere reacties, minder vragen achteraf en een snellere match. Zo help je jezelf én de vakman. En dat is precies waar FixJeJob voor is gemaakt.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stem je in met deze cookies.Meer informatie